piątek, 22 stycznia 2010

3. Dzwoneczek


Hej! Wiem, że długo nie pisałam, za to dzisiaj mam dla Was opis kolejnej bajkowej postaci :) w związku z tym, że ostatni był Piotruś Pan, to dzisiaj będzie Dzwoneczek, czyli jego najlepsza przyjaciółka i wróżka.



Oto rysuneczek zrobiony przeze mnie na komputerze [znacie PhotoFiltre, prawda?] :D Nie jest doskonały, ale nawet mi się podoba :)
prawda, iż jest uroczy :-3 ? Hahaha!


A teraz oczywiście trochę o naszej bohaterce :)

Bardzo mało osób wie, jak tak naprawdę ma na imię Dzwoneczek. Otóż prawdziwym imieniem wróżki jest... Cynka Dzwoneczek! Zdziwieni?! [W orginale Tinkerbell]

Cynka jest bajkową postacią wymyśloną przez autora Piotrusia Pana... co nie jest dziwne, gdyz Piotruś to jak mówiłam jej najlepszy przyjciel.

Talenty?
Co ciekawe, Dzwoneczek, jak każda wróża ma jakiś specjalny talent. Jaki? Otóż jej talent jest "garnkowo-pateniowy" ! tak, tak, mnie tez to zdziwiło :D znaczy to mniej więcej tyle co "umiejąca naprawiać rzeczy codziennego użytku"- interesujace, nie?

Jaka jest Cynka z charakteru?
Można ją określić słowami "odważna, pracowita, utalentowana, niecierpliwa".



Ulubione:
potrawy- babeczki z dyni
kolor- miedziany
miejsce- jej pracownia w czajniku.
kwiat- dzwonek
zabawa- berek
przedmiot- jej młoteczek
zajęcie- naprawianie przedmiotów

Największy sekret!
Największym sekretem Cynki jest miłość do  Piotrusia Pana.


[Tekst na podstawie artykułu z magazynu "Wróżki", rysunek Cynki-  www.dzwoneczek.blog.onet.pl/1,5,0,album.html ]


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i śliczny rysunek.
    Ja osobiście nigdy nie przepadałam za dzwoneczkiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa Dzwoneczek jest taki słodki :P
    strasznie ładny rysunek, ja nie umiem na komputerze nic narysować. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysuneczek ;). Po tej Twojej notce to się prawie do Cynki przekonałam ;). - Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. u were right, i dont understand a single word xD but nice blog anyway ^^ xx //candiiez

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodam ciekawostkę, że w polskiej wersji filmu ,,Piotruś Pan" Dzwoneczka określają czasem mianem ,,Blaszanego Dzwoneczka" XD Ale chyba tylko piratom się to zdarzało. ;)

    OdpowiedzUsuń